15 July 2011

yeah , iam the green hornet

assalamualaikum kawan , sini sini mari mari datang rapat cepat cepat . Gua nak bagi tau blog lama gua dah ta pakai . lupa lah password-nya . tapalah , ta rugi pape pun gua kn . Yang aku tahu aku rindu gila kt semua . tak kira lah kau ke enkau ke sapa ke kan . aku rindu semua . :)

Alahai maklumlah abang Long Etto lama tak balik kan , nak dekat tiga minggukan awak ? . haihh , kalau tiga minggu duduk dalam flight , dah buleh keliling dunia dah aku kan . hmm bestnya kalau dapat jalan jalan . Aduh tak tahu ke kawan kawan ku yang sedang sekolah ? aku sedang menjalani waktu waktu bercuti sekarang ni . haha yelaa abang Long Etto kau ni sekarang tengah cuti . Aku dapat cuti semingu je . tapi yang yang ta best-nya banyak gila assingment aku nak kene siapkan minggu nih . haihh .

pape pun aku still rindu kawan IPT sana . seminggu dho ta dapat lepak dengan korang . hah , tapa lah nanti naik cuti kita lepak .

Then sekarang bulan yang paling mulia pun dah dekat , 31/7/2011 dengarnya jatuh puasa pertama . betul ke ? kalau betullakan , aku rasa aku lah berkat hidup aku tahun ni kan sebab jatuh pada hari jadi aku . hee . sekarang nak cerita pasal hari jadi aku pulak kan . haaa dah la , lupakan jelaa . -_*


                                                                                                                                                      thats all .